Happy Weekend!

Het is weer voor velen weekend! Voor mij persoonlijk de fijnste dagen van de week haha.
Nee, helaas kan ik nog niet voltijd bloggen. Maar wie weet dat het nog gaat komen. Ik ben op het moment bezig met het uitvinden wat ik een fijne blogsite vind. Al een tijdje blog op op blogger maar ik vind daar de thema’s niet mooi. Dus nu mijn eerste voetstappen gezet op WordPress. Het is nog even uitzoeken hoe het werkt maar dat komt vast goed.

Drive for style is een blog over mode, make-up en interieur en andere leuke dingen in het leven. Nu blog ik op blogger nog in het Engels maar hier ga ik in het Nederlands bloggen.
Door het gebruik van beeldmateriaal zal hopelijk ook de lezers die geen Nederlands lezen en spreken trekken.

We zullen het zien!

Geniet van het weekend of werkze als je niet vrij bent.

Liefs, Driveforstyle

Geef een reactie

