Nail products – Yves Rocher

Ik heb van Yves Rocher de nagellak remover en de nagellak ‘Aubergine’ getest.

I have tested the nail polish remover and the nail polish ‘ Aubergine’.



De nagellak remover

Deze nagellak remover van Yves Rocher werkt goed. Toen ik hem testte had ik nagellak met een beetje glitter op. Niet de makkelijkste nagellak om eraf te halen. 

Gelukkig ging het redelijk snel en goed. 

The nail polish remover

This nail polish remover of Yves Rocher works well. When I tested it I was wearing nail polish with a bit of glitter. Not really the easiest kind of polish to remove. 

Luckily it went really fast and well. 





 Nagellak Aubergine 

Ik ben erg tevreden over de nagellak. Je hebt maximaal 2 laagjes nodig. Ik was lui en heb hem getest zonder basecoat en topcoat te gebruiken. 

De nagellak bleef redelijk tot goed zitten voor 1 a 2 dagen. Met de coats waarschijnlijk iets langer.

Nail polish Aubergine

I am very satisfied about the nail polish. You only need 2 layers max. While testing I was a bit lazy so I tested it without base coat and top coat.

The nail polish stayed rather good for 1 a 2 days. With the coats that would probably have been a bit longer.



Geef een reactie

