This is my life #9

Deze week is er niets speciaals behalve dan dat ik zie dat het aantal volgers op Instagram groeit!

Het helpt echt om meerdere keren per dag te posten.

Woensdag kocht ik deze kaarsen. Ik vind de kleuren erg mooi.

Donderdag een post geplubiceerd over Cartrice oogschaduw palette.Ik heb al veel te veel make up maar het palette vond ik zo mooi dat ik hem toch gekocht heb.

***

Nothing special for this week besides I see my Instagram followers amount growing! It really helps to post a few times a day.

Wednesday I bought this candles. I love the colours.

Thursday I have published a post about the Cartrice eye shadow palette. I have already to much make up but I really loved this one so I bought it after all.

Geef een reactie

